In deMaas&Waler van afgelopen woensdag een mooie aanbeveling, om toch vooral mee te doen met een volgende editie van de wandeling Binnen- en Buitendijks.

In zijn column ‘Veelstromenland’ beschrijft Peter Fontijn zijn ervaring met de eerste wandeling van het seizoen. Je wordt er enthousiast van, ook als je al lang in Druten woont of er altijd al hebt gewoond.

Gelukkig wordt de wandeling op zaterdag 4 juli en 5 september, telkens om 10.00 uur, opnieuw aangeboden, dus u heeft nog een kans. Wel graag vooraf aanmelden via , kosten € 3,00 p.p.